ירון זיו - כיצד לגשר בין הרצון למלא את ציפיות האחר לבין ניהול מערכת יחסים כנה


מערכת יחסים בנויה לא מ-100% ולא מ-50% של כל צד. מערכת יחסים בנויה מ-100% של כל צד שיחדיו יוצרים 200%. "לי יש אחריות מלאה על ה-100% שלי, שהם: איך אני מגיב, מה אני עושה, איך אני מתייחס באותו הרגע שאת מתייחסת ל-100% שלך" אומר ד"ר ירון זיו, "אני יכול לצפות למשהו ולהתאכזב, אבל אני לא אחראי על ה-100% שלך ואת לא על שלי".

מאת: ירון זיו

במקום שבו אני לוקח אחריות ב-100% שלי, אני מגיב בצורה מאוד משמעותית. אני באמת נותן מקום לאחריות שאני לוקח על איך שאני מתקשר. כל מנעד הרגשות של כעס, עצבים, תסכול, פגיעה ואכזהב ואיך אני מגיב לזה התנהגותית – בסופו של דבר – זו בחירה שלי.

למלא ציפיה של מישהו, זו לא חובה אלא בחירה. אנו לא קיימים בעולם לצורך זה וקיומנו איננו תלוי בכך. אחד הדברים הכי חשובים בכל מערכת זוגית ובכל מערכת יחסים, הוא לקבל את השוני ואת הבחירות האחד של השני.
התנהלות אשר נועדה רק בכדי לרצות את הצד השני ולענות על ציפיותיו, היא איננה זוגיות, כיוון שזוהי פעולה אל רצונית ונובעת רק בכדי למנוע את התוצאה הלא נעימה של האכזבה.

צפו בד"ר ירון זיו מסביר כיצד להתמודד עם הפער שבין הזוגיות הכנה לבין מילוי הציפיות של האחר:

ירון זיו - על הפער בין זוגיות כנה לבין מילוי ציפיות האחר from ירון זיו on Vimeo.

תגובות

  1. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעובר עלי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמר את מערכת היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חג החנוכה –היבטים פסיכולוגיים

ירון זיו - שלבים בקבוצה ע"פ ג'ראלד בנסון (1987)

ד"ר נירה כפיר - 4 העדיפויות כמציגות תפקיד פסיכולוגיה